Välj land för leverans

Anspråk

Välj typ av reklamation beroende på vilket problem du har med produkten. Om du fyller i formuläret kommer du att få en bekräftelse via e-post. Vänligen skriv ut detta och lägg det i förpackningen tillsammans med den produkt som omfattas av anspråket. När vi tar emot dina reklamerade varor kommer vi omedelbart att kunna identifiera vad det är och vad vi ska göra åt det. På så sätt sparar du mycket tid.
Det är ännu enklare för de kunder som var inloggade på sitt kundkonto när de beställde varorna. Logga in med ditt användarnamn och lösenord, så hittar du de varor du vill klaga på i Business Agenda. Här kan du anmäla en ny skada och bara fylla i några få uppgifter. Allt annat kommer att vara förifyllt.

Jag vill anmäla en reklamation


Du kan också lämna in ditt krav i vilken Muziker-butik som helst, där det är möjligt att ta emot de reklamerade varorna, med avseende på de produkter som säljs i den specifika butiken. Ett annat alternativ är att lämna in ett klagomål via e-post till [email protected]. Som svar på din förfrågan kommer du att få instruktioner om hur du går tillväga. Detaljerade garantivillkor finns publicerade på Garantipolicy för konsumenter and at Garantipolicy för företagsenheter.